Ku každému klientovi je potreba pristupovať individuálne. Cena za vedenie účtovnej a mzdovej agendy nie je jednotná, ale závisí od konkrétneho množstva dokladov, náročnosti práce, počtu zamestnancov, dohodnutých jednotlivých služieb a požiadaviek klienta.
Vieme, že najať alebo zmeniť účtovníka je veľký krok a určite máte veľa otázok, zodpovedali sme tie najčastejšie.
Pripravíme vám dotazník ktorý vyplní zamestnanec, vy nám ho pošlete e-mailom a my vám pošleme zmluvy a všetky potrebné dokumenty.
Ak to bude faktúra s DPH tak ju zaradíme do najbližšieho zúčtovacieho obdobia, ak to bude faktúra ktorá musí byť zaúčtovaná v období dodania – jedná sa hlavne o zahraničné doklady alebo doklady s prenosom daňovej povinnosti, podáme dodatočné daňové priznanie.
Nie. Na začiatku našej spolupráce nám dáte plné moci k všetkým inštitúciám, na základe ktorých s nimi budeme komunikovať my.
Každú platbu vám zašleme emailom so všetkými náležitosťami.
Každý kvartál posielame emailom informáciu o hospodárení vašej spoločnosti.
Informáciu k DPH posielame klientom okolo 20. dňa v mesiaci.
Doklady nám môžete doručiť osobne, poslať poštou alebo e-mailom.